15. 4. 2017.

Arduino + NodeJS

Da, moguće je, ladno sam uspeo da povežem Node sa Arduinom, kakvo uzbuđenje. Najveće zasluge idu nodovom npm-u pod nazivom Johnny-Five, svaka čast za likove što su napravili taj npm, stvarno je world changing. Prvenstveno je namenjen robotičarima, ali u suštini može da kontroliše u potpunosti arduino. 
Malo sam se igrao sa gorepomenutim NPM-om, a pošto me mrzelo da pravim html dugmiće itd. isl, pokrenuo sam discord bota koji će čekati komandu "lampica on" i "lampica off" evo šta napravih:
A evo i koda:

Kratko objašnjenje za njubove: prve dve linije pozivam npm-ove koje sam instalirao prethodno sa npm install discord.js i npm install johnny-five, definišem promenljive sledeća dva reda kao discordov klijent i board na arduino, sledeći kod je listener za arduino, dakle board.on("ready") kaže da kod ispod radi samo ako je pločica spremna za korišćenje, client.on kaže da kod ispod radi samo ako je bot na discordu spreman, kada se primi poruka sa sadržajem "lampica on" led lampica na arduinu se pali, kada je sadržaj poruke "lampica off" i na kraju je handshake key koji sam presekao na pola na slici zbog sigurnosti, to je lični key od svakog discord bota koji se napravi.

Zamišljam samo šta bi moglo sve da se uradi kada bi sam arduino pokretao Node.
Za to je već potreban Raspberry, to nekom drugom prilikom.

Нема коментара:

Постави коментар